H1Z1 von SOE

Re: H1Z1 von SOE

Beitragvon Niffler » Fr 13. Feb 2015, 21:11

Hallo lieber H1Z1`ler,


Ich weis nicht ob es bei euch auch probleme Gibt aber ich komme nicht mehr in unser basis rein, die Tür lässt sich nicht öffnen.

Wie ist das bei euch.


LG

Niffi
"Jeder Tag, an dem du nicht lächelst, ist ein verlorener Tag." Zitat von Charlie Chaplin
Benutzeravatar
Niffler
Gast des Widerstands
 
Beiträge: 104
Registriert: Mi 12. Sep 2012, 14:04

Re: H1Z1 von SOE

Beitragvon YogiOne » Di 17. Feb 2015, 01:00

Mmmhhh, so wie es ausschaut hat jemand hinter unserem Tor noch eine Metallwand gesetzt...
Ich bin zum Glück auf unserer Basis und konnte das Tor zwar öffnen aber leider nicht mehr schließen.
Es sei denn, ich springe von unserer Basis runter.
Was nun? Vielleicht treffen wir uns mal im TS.
_________________
LG Yogi

-------------------------------
Alle sagten: DAS geht nicht!
Dann kam einer, der wußte das nicht und hat´s einfach gemacht!
-------------------------------
Benutzeravatar
YogiOne
Gefährte des Widerstands
 
Beiträge: 1055
Registriert: Mo 3. Sep 2012, 21:45

Re: H1Z1 von SOE

Beitragvon Niffler » Fr 27. Feb 2015, 23:47

Hi liebe Leute,


Nur zur info durch den letzten Patch ist auf allen Servern wieder alles auf anfang.


LG

Niffi
"Jeder Tag, an dem du nicht lächelst, ist ein verlorener Tag." Zitat von Charlie Chaplin
Benutzeravatar
Niffler
Gast des Widerstands
 
Beiträge: 104
Registriert: Mi 12. Sep 2012, 14:04

Re: H1Z1 von SOE

Beitragvon Niffler » Mi 11. Mär 2015, 19:40

Moin,


Auf dem server Shrapnel, nach etwas 7 stunden arbeit, unsere Base steht wieder. Leider mit nem kleinen Fehler und zwar habe ich sie zu Tief gebaut das heist wenn du einen Gegner mit hast oder ein Tier. Solange du in der Mitte der Base stehst passiert nichts stehst du am Rand kann es sein das sie dich treffen. Der Eingangscode ist bei mir oder Jörg zu haben. Er ist der gleiche wie bei der Letzten Base.



LG

Niffler
"Jeder Tag, an dem du nicht lächelst, ist ein verlorener Tag." Zitat von Charlie Chaplin
Benutzeravatar
Niffler
Gast des Widerstands
 
Beiträge: 104
Registriert: Mi 12. Sep 2012, 14:04

Re: H1Z1 von SOE

Beitragvon Niffler » Do 2. Apr 2015, 18:24

Moin liebe Überlebenden,

Bei H1Z1 gab es ein riesen Update hier nun die update Notes

Patch Notes:

New Male character model is available.

The Dam area has been given a major overhaul.

Battle Royale starting area has been updated.

Current Grid position is now shown on-screen(like BR). Hand drawn map has basic grid markers.

Added a new equip slot for the face.

Fixed Bug - player will now exit a vehicle towards the same side on which they are seated.

Fixed bug where player could sometimes get injured when moving off a rock.

Fixed a lot of erroneous terrain bugs that have caused objects to float including cars, campsites and other smaller objects.

Added a small improvement to placing free placed items, preventing them from being able to clip through walls.

Server optimizations made to the body sim.

Zombies will now wear the lootable hats and helmets they have in their inventory. They will carry weapons. Note: They do not the wear lootable shirts or pants yet.

Pickup Truck first person interior has been enhanced.

R380 pistol added to game, it is a high fire rate, low caliber pocket pistol.

The R380 can be found in BR and around the world in the core game.

12GA Shotgun damage increased.


Zombie Spawn Changes

Made zombie total population based on player population, to keep low-pop servers from getting completely overrun. This does not include the current wandering hordes (which are accounted for outside this number). On a server full of players, the total number of zombies is unchanged.

Biased zombie spawns toward areas with more player heat, and more items, so that cities, camps and player firefights have the highest rate of zombie spawns, and the wilderness areas have less.

Made the spawned zombies that occur in player spawn areas biased more toward low-speed shamblers, so that new players (with no weapons) can more easily run away.


Workbenches, Ammo Conversion, Gun Dismantling, and You

Workbenches can be found in the world or crafted and placed. If you are close enough to the workbench you will be able to use it to create specific recipes. You don’t actually interact with the workbench at this time, you just need to have it in your proximity. It can be used to convert ammo into other types of ammo, break down guns into gun repair kits, or to create some of the existing recipes that would be too difficult to do by hand.

Any type of ammunition can be broken down into “Gun Components”. Each bullet or shell will give you 1 Bullet Component. You can then use 2 Bullet Components to make any other type of ammunition.

Guns can be dismantled into “Gun Parts”. Larger guns will give more gun parts. You can then use three gun parts to create a “Gun Repair Kit”. This repair kit can be used on weapons to repair them. Currently this will repair any weapon, but in the future it will be restricted to guns only.

Metal crafting recipes will now require a workbench to create. This includes the recipes for Metal Sheets, Metal Pipes, Machete, Combat Knife, Bear Trap, Landmine, IED, and the above mentioned conversion recipes for ammo and guns.


Und Natürlich iat alles wieder auf anfang.


LG Niffler
"Jeder Tag, an dem du nicht lächelst, ist ein verlorener Tag." Zitat von Charlie Chaplin
Benutzeravatar
Niffler
Gast des Widerstands
 
Beiträge: 104
Registriert: Mi 12. Sep 2012, 14:04

Re: H1Z1 von SOE

Beitragvon Cobra » Do 2. Apr 2015, 18:52

Hab es gerade gesehen... 3,1 GB ^^
Gruß Klaus

Bild
Siedlung Breeland, Fassnaden, Lange Strasse 6
Benutzeravatar
Cobra
Offizier des Widerstands
 
Beiträge: 1681
Registriert: Mo 3. Sep 2012, 19:41
Wohnort: PC, XBox One und PS4

Re: AW: H1Z1 von SOE

Beitragvon YogiOne » Do 16. Apr 2015, 21:26

Wie wäre Dienstags mal eine Runde spielen?
_________________
LG Yogi

-------------------------------
Alle sagten: DAS geht nicht!
Dann kam einer, der wußte das nicht und hat´s einfach gemacht!
-------------------------------
Benutzeravatar
YogiOne
Gefährte des Widerstands
 
Beiträge: 1055
Registriert: Mo 3. Sep 2012, 21:45

Re: H1Z1 von SOE

Beitragvon Niffler » Fr 17. Apr 2015, 00:03

Habe Spätdienst. Würde aber dazu kommen.
"Jeder Tag, an dem du nicht lächelst, ist ein verlorener Tag." Zitat von Charlie Chaplin
Benutzeravatar
Niffler
Gast des Widerstands
 
Beiträge: 104
Registriert: Mi 12. Sep 2012, 14:04

Re: H1Z1 von SOE

Beitragvon Cobra » Fr 17. Apr 2015, 14:02

Jo, können wir nächsten Dienstag mal machen :tach:
Gruß Klaus

Bild
Siedlung Breeland, Fassnaden, Lange Strasse 6
Benutzeravatar
Cobra
Offizier des Widerstands
 
Beiträge: 1681
Registriert: Mo 3. Sep 2012, 19:41
Wohnort: PC, XBox One und PS4

Re: H1Z1 von SOE

Beitragvon Niffler » Mi 22. Apr 2015, 13:36

Cobra wo warst du gestern ? :)

Hallo lieber Surviver,

Es wurde ein neues Update angekündigt für den 23.4.2015

Inhalt ist folgendes:

These are the planned updates to H1Z1 that are expected to be rolling out on April 23rd.

Please note the contents of the next major update listed here may be subject to change and does not represent the final changelog version.

Steam Marketplace – We will be adding our game onto the Steam Marketplace so players can buy, sell and trade items in their Steam account inventory with other players.

Steam Friends – Adding the functionality to be able to join the server that your friend is playing on through your Steam friend list via the "join game" function.

Screen effects – Bringing screen effects online so we can implement things like night vision goggles, effects after drinking alcohol or taking swizzle and more.

H1Z1 virus – Adding the H1Z1 virus to the body sim, once a player has the H1Z1 virus and if not maintained, they will slowly begin to turn into a zombie, gaining zombie senses as they go. These zombie senses include things like night vision and player tracking. Das wird wohl Spannend.

First person Battle Royale – We will be adding first person Battle Royale servers, this version of BR will act like a “hardcore” version of the game. It will include zombies and have some different rewards associated with them.

Session diary – A running log that you can look at while you’re playing showing the progress of that session.

Off Roader interior – A higher res version of the interior for the Off Roader.

Anti-Cheat – Continuing our efforts to provide a better anti-cheat service and stop more cheaters.

Bug fixing – Continuously fixing bugs, both existing and anything new that pops up.

LG

Niffler
"Jeder Tag, an dem du nicht lächelst, ist ein verlorener Tag." Zitat von Charlie Chaplin
Benutzeravatar
Niffler
Gast des Widerstands
 
Beiträge: 104
Registriert: Mi 12. Sep 2012, 14:04

VorherigeNächste

Zurück zu Allgemeines & Neuvorstellungen

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 15 Gäste